Bolsas do MEFP para o curso 2024/2025

O prazo de solicitude irá do 19 de marzo ao 10 de maio.

Aínda que o período de matrícula para os estudos do teu interese aínda non estea aberto, ou mesmo se non estás seguro de que vas estudar ou se vas estudar, é importante que solicites a bolsa dentro deste prazo. Indica os estudos que máis probablemente realizarás, e lembra que terás a oportunidade de actualizar esta información máis adiante.

Toda información está dispoñible no portal de bolsas e axudas do MEFP e para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, aquí.

Poden solicitar esta bolsa os estudantes que estean matriculados no curso 2024-2025 nalgún dos seguintes niveis:

Ensinos postobrigatorios non universitarios:

● Primeiro e segundo cursos de Bacharelato.
● Formación Profesional de grao medio e de grao superior, incluídos os estudos de formación profesional realizados nos centros docentes militares.

● Ensinos artísticos profesionais.

● Ensinos deportivos.

● Estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

● Ensinos artísticos superiores.

● Estudos relixiosos superiores.

● Cursos de acceso e cursos de preparación para probas de acceso á Formación Profesional impartidos en centros públicos e privados concertados.

● Ciclos formativos de grao básico.

Ensinos Universitarios

Ver pasos para solicitar a beca
Vídeos explicativos sobre cómo rexistrarse na sede electrónica e servizo online

REQUISITOS:
1. Non estar en posesión dun título do mesmo ou superior nivel ao correspondente ao dos estudos para os que se solicita a bolsa.

2. Estar matriculado nalgunha dos ensinos do sistema educativo español comprendidas na convocatoria.

3. Ser español, ou posuír a nacionalidade dun Estado membro da Unión Europea.

4. Reunir o resto de requisitos académicos e económicos que especifica a convocatoria.