A Consellería de Educación publica todos os cursos a convocatoria de 3 Premios ao alumnado.

A. PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO

QUEN SE PODE PRESENTAR

Alumnado que rematou 4º da ESO polo Réxime Ordinario e ten no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

O prazo de presentación para as Probas do Premio Extraordinario da ESO ao rendemento académico 2023-24 é do 6 de xuño ao 8 de xullo.

COMO É A PROBA

A proba está estruturada en dúas partes.

a) A primeira delas, de 2 horas máximo de duración, consta de diversas cuestións referidas ás materias Lingua galega e literatura (agás exencións recoñecidas), Lingua castelá e literatura e Primeira lingua estranxeira.

b) Na segunda parte, de 90 minutos como máximo, o alumnado ten que dar resposta a diversas cuestións teóricas e prácticas de Xeografía e historia, Matemáticas (A ou B, segundo se cursara) e dunha das seguintes materias a escoller: Bioloxía e xeoloxía, Economía, Física e química, Latín, Ciencias aplicadas á actividade profesional, Iniciación á actividade emprendedora e empresarial ou Tecnoloxía.

Probas de cursos anteriores

CAL É O PREMIO

Concédese un máximo de 20 premios de 1.000 euros ao alumnado con maior puntuación na Proba. Ademais, o alumnado que obteña o premio extraordinario recibirá un diploma acreditativo e o/a secretario/a do centro educativo onde estea depositado o expediente académico anotará nel a distinción.

CONVOCATORIA 2024

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D ou ben en PremiosEdu.

RESUMEN de Información

B. PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

QUEN SE PODE PRESENTAR

Alumnado que rematou os estudos de bacharelato, ben na modalidade presencial ou na modalidade a distancia, e ter sido proposto para título na convocatoria ordinaria do dito curso. Deberá ter unha nota media no bacharelato igual ou superior a 8,75 puntos.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes, comezará o día 29 de abril de 2024 e rematará o día 28 de maio de 2024.

COMO É A PROBA

A proba está estruturada en dúas partes.

1. Primeira parte, para desenvolver en tres horas:

1.1. Análise e comentario crítico dun texto sobre un tema de carácter xeral, histórico, filosófico, científico ou literario.

Para a resolución do exercicio será necesario usar as dúas linguas cooficiais, agás aquel alumnado que teña recoñecida a exención de avaliación na materia de Lingua Galega e Literatura que poderá realizar todo o exercicio en Lingua Castelá.

1.2. Resposta a cuestións de carácter cultural ou lingüístico sobre un texto na Primeira lingua estranxeira II cursada polo alumnado como materia común do bacharelato. O exercicio realizarase sen dicionario no idioma correspondente.

2. Segunda parte, para desenvolver nunha hora:

2.1. Desenvolvemento de temas, respostas a cuestións e/ou exercicios prácticos dunha materia de modalidade cursada polo alumnado, a elixir entre as seguintes: Ciencias Xerais, Matemáticas II, Matemáticas Aplicadas ás Ciencias Sociais II, Latín II, Debuxo Artístico II, Análise Musical II e Artes Escénicas II.

Probas de cursos anteriores

CAL É O PREMIO

O alumnado que obteña o premio extraordinario de bacharelato poderá estar exento, durante o primeiro ano e por unha soa vez, do pagamento dos prezos públicos por matrícula no primeiro curso dos estudos superiores nun centro público.

INFORMACIÓN ACTUALIZADA

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A ou ben en PremiosEdu.

RESUMEN de Información

C. PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE CICLOS FORMATIVOS DE GRAO SUPERIOR

QUEN SE PODE PRESENTAR

Alumnado que cursou estudos de formación profesional de grao superior, ben na modalidade presencial ou na modalidade a distancia, e ter rematado o ano anterior ao da convocatoria, cunha media igual ou superior a 8,50 puntos. Non ter a condición de persoal docente que desenvolva ou desenvolvese a súa actividade laboral na Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades nos tres anos anteriores ao ano da convocatoria.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

O prazo de presentación de solicitudes será do 26 de marzo ao 25 de abril do 2024.

COMO É A SELECCCIÓN

Os premios concédense en réxime de concorrencia competitiva. Na valoración final o xurado ten en conta os seguintes méritos:

a) A cualificación final do ciclo formativo polo que se opta ao premio extraordinario valórase de 0 a 6 puntos e outórganse 0,04 puntos por cada centésima que supere o 8,50.

b) Méritos relacionados co título de técnico ou técnica superior de formación profesional que se relacionan no Anexo V (tipo e subtipo).

2. A valoración final é a suma das valoracións dos números 1.a) e 1.b).

CAL É O PREMIO

Concédese un máximo de 23 premios (un por cada familia de formación profesional de grao superior implantada na Comunidade Autónoma de Galicia) de 1.000 euros ao alumnado con maior puntuación. Ademais, o alumnado que obteña o premio extraordinario recibirá un diploma acreditativo e esa distinción farase constar nas certificacións académicas que se emitan.

INFORMACIÓN ACTUALIZADA

Presentación de solicitudes

As solicitudes de participación presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática PremiosEdu, accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia, (https://sede.xunta.gal), ou directamente desde a propia aplicación PremiosEdu.